Piłki z logo – jakie są ich zalety?

Chcąc przebić się do świadomości klientów, warto iść ku nietypowym rozwiązaniom, które będą sprawiały, że promocja naszej marki wejdzie o krok wyżej. Postawiliśmy tym razem na stworzenie piłki z logo marki. Czy jest to dobre rozwiązanie? Jeżeli tak, to jakie są tego zalety? Dowiecie się więcej z naszego tekstu.

Piłki z logo to kreatywny sposób na reklamę

Przeważnie w kontekście reklamowania firmy mówimy o tym, że można otrzymać długopisy, smycze czy też inne fanty, które są jak najbardziej przydatne, ale nie mają „efektu wow”. Zdecydowanie taki efekt wywołuje zainwestowanie w piłki z logo, które są czymś nietypowym. Z piłki korzystamy bardzo często – jadąc na wakacje gramy w niej na plaży, dzieci kopią w nią na podwórkach, więc taki gadżet możemy powiedzieć, że „jest w użyciu”.

Piłki z logotypem firmowym są gadżetem, który z pewnością będzie doceniony przez każdego. Rodzice otrzymają rzecz, którą będą mogli oferować swoim dzieciom, a te z kolei będą szczęśliwe, że mają kolejną piłkę. Nie będziemy jednak mówić, że jest to mały wydatek, jednak można wyprodukować ich niewielką ilość sztuk, by model Curve czy też Victory o rozmiarze 5 podarować najbardziej wiernym i lojalnym klientom. Trzeba również zwrócić uwagę na jakość, bo jeżeli piłka szybko się rozpadnie, to gadżet traci swoją użyteczność – warto zatem zainwestować w dobry produkt.

Piłka ma sporą ekspozycję firmowego loga

Jeżeli szukacie produktu, na którym można umieścić logo w kreatywny, a zarazem widoczny sposób, to piłka jest jak najbardziej odpowiednia. Dzięki niej można umieścić jedno wielkie logo na niej, ale być może lepszą propozycją będzie umieszczenie wiele małych logotypów. Jest to zatem przedmiot, która da wam ogromne możliwości reklamowe.

Piłka, z której chętnie będzie się korzystać, będzie w automatyczny sposób reklamować markę. Przeważnie trzymamy ją w ręku, więc chcąc tego czy nie, będziemy mogli w prosty sposób przebić się do świadomości klienta, który zapamięta nasze logo. Inne gadżety z logo dostępne na Gadzety.pl